Â
Return Policy
Retourneren en terugbetalen
A. Uitoefening van het herroepingsrecht
De Klant beschikt over een termijn van 30 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst om het (de) bestelde Product(en) op eigen kosten en risico terug te sturen, zonder opgave van redenen.
De Producten moeten worden geretourneerd aan het bedrijf DIM<.span data-mce-fragment="1"> in perfecte staat, in de originele verpakking en wikkel(s), vergezeld van de afleverbon en het originele kartonnen maatlabel. De Producten moeten zijn gekocht op de Site www.dim.fr. Artikelen die onvolledig, bedorven, gedragen, beschadigd, gebruikt of vuil worden geretourneerd, worden niet terugbetaald. Accessoires die integraal deel uitmaken van het eindproduct, zoals tassen voor nachtproducten, moeten ook worden geretourneerd. Een retourzending kan niet worden geaccepteerd als het zakje/accessoire ontbreekt.
De Klant moet het/de product(en) op eigen kosten terugsturen, samen met de retourbon die hij/zij kan vinden in het gedeelte "Mijn account" "Mijn bestellingen" "Retourbon bewerken" op de website www.dim.fr, samen met de leveringsbon waarop hij/zij het/de product(en) en de hoeveelheid(en) die wordt/worden teruggestuurd, heeft omcirkeld, naar het volgende adres:
DIM France, CENTRE DE DISTRIBUTION C3D, Quai Réception Porte N°10, Parc d'Activité Bellevue, Rue Pierre Brossolette, 71400 AUTUN, France
Â
Retourneren kan alleen per post.
Als aan alle bovenstaande voorwaarden is voldaan, DIMDIM zal de Klant alle bedragen terugbetalen die de Klant bij de bestelling heeft betaald, inclusief de aanvankelijke leveringskosten als het om een terugzending van de volledige bestelling gaat. DIM zal de terugbetaling binnen maximaal 14 kalenderdagen na ontvangst van de geretourneerde producten uitvoeren. De effectieve datum van creditering van de rekening van de klant kan variëren afhankelijk van het bankcontract van de klant.
In overeenstemming met Artikel 3.C van de GCS, DIM zal overgaan tot het crediteren van de bankkaart die is gebruikt ten tijde van de aankoop door zijn serviceprovider te voorzien van de informatie met betrekking tot het bestelnummer.
Het is de verantwoordelijkheid van de Klant om alle bewijzen van deze retourzending te bewaren. Het wordt daarom sterk aangeraden dat de Klant de producten aangetekend of op een andere manier terugstuurt met vermelding van een datum.
In het geval dat niet is voldaan aan de voorwaarden voor het uitoefenen van het herroepingsrecht zoals hierboven beschreven (in het bijzonder voor een retourzending na 30 dagen) wanneer het product door de Klant is geretourneerd aan  DIM, kan de Klant opnieuw ontvangen./span>op zijn kosten de DIM producten die hij niet zou hebben geretourneerd in de staat waarin ze werden teruggestuurd naar  DIM.
Er worden geen online aankopen geruild.
B. Product(en) niet in overeenstemming met de bestelling of defect
In geval van niet-conforme of defecte producten wordt u verzocht contact op te nemen met de Consumentenservice op 0806 14 00 66 of serviceclient@dim.fr open van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur, die je zullen vertellen wat je moet doen.
Product(en) die niet aan de bestelling voldoen of defect zijn, moeten worden geretourneerd naar het bedrijf DIM<.span data-mce-fragment="1"> in zijn/hun originele verpakking(en), vergezeld van de geleverde accessoires (schouderriem, zakjes, enz…), de leveringsbon en het originele kartonnen maatlabel. De Producten moeten gekocht zijn op de Site www.dim.fr. Artikelen die onvolledig, bedorven, gedragen, beschadigd, gebruikt of vuil worden geretourneerd, worden niet terugbetaald. Accessoires die integraal deel uitmaken van het eindproduct, zoals Night Products tassen, moeten ook worden geretourneerd. Retourzendingen kunnen niet worden geaccepteerd als het zakje/accessoire ontbreekt
.De kosten voor het retourneren van het/de Product(en) zijn voor rekening van DIM.
Het is de verantwoordelijkheid van de Klant om elk bewijs van deze retourzending te bewaren.
Als aan alle bovenstaande voorwaarden is voldaan, DIM zal de Klant het totale bedrag van de geretourneerde Producten en de oorspronkelijke leveringskosten binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de geretourneerde Producten terugbetalen. De effectieve datum van creditering van de rekening van de Klant kan variëren afhankelijk van het bankcontract van de Klant.
Product(en) die niet aan de bestelling voldoen of defect zijn, moeten worden geretourneerd aan het bedrijf DIM<.span data-mce-fragment="1"> in zijn/hun originele verpakking(en), vergezeld van de geleverde accessoires (schouderriem, zakjes, enz…), de leveringsbon en het originele kartonnen maatlabel. De Producten moeten zijn gekocht op de Site www.dim.fr.
Overeenkomstig artikel 3.C, DIM zal de voor de aankoop gebruikte bankkaart crediteren door zijn dienstverlener de informatie over het bestelnummer te verstrekken.
In ieder geval ontnemen deze bepalingen de Klant niet het voordeel van de hieronder beschreven wettelijke garanties.
De effectieve datum van creditering van uw rekening kan variëren afhankelijk van uw bankcontract.
Â
Â